Douchy-neuville
Douchy-neuville
Douchy-neuville
Douchy-neuville
Douchy-neuville
Douchy-neuville
Douchy-neuville
Douchy-neuville
Douchy-neuville
Douchy-neuville
Douchy-neuville
Douchy-neuville
Douchy-neuville
Douchy-neuville
Douchy-neuville
Douchy-neuville
Douchy-neuville
Douchy-neuville
Douchy-neuville
Douchy-neuville
Douchy-neuville
Douchy-neuville

Dimanche 10 février 2019

Au momint que j'allos ach'rendez-vous pour el'promenade du diminche, ya un drache ed'diable qui tombe et  à ce momint la, ya ch'téléphone qui sonne et euch'président y dit qu'el marche allez remise. mais au momint qu'euch vas dire ca à m'femme, elle monte sus ces grands qu'evaux, qu'elle doit passer waseinge a cause que ch'es tiot i viennete alle maison parce que chez eul'congés du mardi gras. Pour pas faire d'histoire, euch' met min paletot eud'marcheur et ch'min vas alle marche tout seul. Pas un kien chuch parking et tout en revisant min patois, euch'part au hasard sus chez  routes. Eh bin, mes gins ... pas un goutte eud pluie, ni eud'vent, un vrai miracle! J'ai continué min chemin et en passant, j'ai été vire euch'cimetiere mais din t'endroit la, i iavot personne pour parler avec mi, alors j'ai continué jusqu'ach'parc eud Douchy et pis j'arevenu par Neuville et sin gardin. Toujours pas d'ieau et min bonnet i est toudis sec. Comme euch suis tout seul , chez mi que vous raviserez su chez photos. Pou terminer, j'ai été ravisé chez pequeux à l'étang olivier mais i iavot personne vu que le pech  allé fermé. Bon j'ai fait un bon tchio parcours eud 12km. Alors mes gins, i faut m'croire quand ech'dis qui pleut jamais eul'diminche matin.

Diminche prochain, chez à Trith St Léger et j'espere qui f'ras bieau.

Eunne tchiote baise à tous.

Retour à l'accueil